21.3.2009

Piece of Heaven

Aamu oli ankea tänään. Heräsin väsyneenä, silmät sirrissä keittämään kahvia ja aamutoimille. 10 oli parturi ja nyt on tukka kauniisti ja uusi väri.

Siinä tuolissa istuessani ehtii pohtia kaikenlaista. Mun oma henkilökohtainen taivaani oli juuri siinä, sillä hetkellä. Olin pitkästä aikaa onnellinen, ihan vain siksi, että olin elossa ja istuin siinä tuolilla ja aurinko lämmitti mukavasti. Kaveri käsitteli hiuksiani ja toi minulle kahvia sillä aikaa, kun väri vaikutti päässäni. Ei onneen enempää tarvita.

1 kommentti:

Pelaajatar kirjoitti...

jauuu saat esitellä kyl uutta fledaas mullekii ^^
no nimenomaan. pienistä asioista se on kii ^^

XDDD voih mä tosiaan toivon ettei mein spuge-aamusta oo mitää konkreettisia todistusaineistoja XDD
voi luoja mä en oo ikinä näyttäny nii törkiältä. viddu silmät punotti ja silmäpussit saatana polvissa asti XDD
janellakii eiliset meikit poskilla...