21.3.2012

Demons inside my head

Antakaa kirjoitusvirheet anteeksi, miniläppäri ei ehkä ole se kaikkein paras näihin postauksiin, mutta ei anneta sen häiritä.

Itseasiassa istun juuri koulutunnilla ja luennoitsija luulee mun tekevän muistiinpanoja. ehkä se olisi fiksumpaa, mutta mun on vaan niin vaikea keskittyä tätä nykyä. Mietin, olenko sittenkään oikealla alalla, tätäkö minä haluan elämältäni?

Olen viimeaikoina lähinnä murehtinut rahanpuutetta ja painoani. Rahaa ei ole, mutta menoja sitäkin enemmän. Ensi kuussa olisi keikkaa ja olutviestiä. Hienoa, mulla on elämä, mutta mistäs minä sen rahan? Olen kyllä saanut säästöön aika hyvin viimeaikoina, ja olis tässä mahdollisesti yks työkeikkakin tiedossa ja koiran kusetusta josta sais vähän rahnaa. Kaipa mä lainaksikin saisin jos kehtaisin kysyä, mutta kun se syö naista... se syö naista, ettät mulla ei ole oikein varaa edes safkaan. Näkisin varmaan nälkää ilman äippää.

Monesti on mielessä käynyt on se, että mä en vaan jaksa tätä ainaista rahapulaa.

Ei kommentteja: