5.6.2010

Tinakenkä tyttö

Jospa postaisin seuraavan osan kenkien kertomaan tarinaan sillä aikaa kun tiskit likoavat altaassa. Kyllä, minä tiskaan. Onhan edellisestä kerrasta ainakin pari kolme viikkoa jo. Ja melkoisen yököttävää siellä keittiössä sitten olikin jo. Ei tilaa tehdä mitään , saati sitten, että ilkeäisi mitään minnekään laskeakaan. Yöks.

Mutta kenkien kertomaa osa...ööö3? :D

Hankinnat uusimmasta päästä. Olen hankkinut kolmet kengät viikon sisään ja nämä on niistä ne ensimmäiset. :D Eli viikko sitten tasa, eli viime lauantaina ostin markkinoilta nämä ihanuudet. Olen halunnut puukenkiä, perus "hollannikkaita" pienen iäsyyden ja kun ne siinä esillä olivat niin piti tottakai ostaa. Enkä ole katunut ostostani. Onhan nuo vielä uutuuden kankeat. Puukenkä luontuu jalkaan kunnolla, vasta  kun tuo nahka kastuu pariin kertaan perusteellisesti. Tykkään.

Näitä on itseasiassa kolmet, mutta yhdet on työmaan kaapissa, joten eivät kuvaan ehtineet. Kahdet mustat ja nämä oranssinpinkinpunaiset kuuluvat kokoelmiini. Näitä oli jossain vaiheessa myös vihreät, mutta ne lensivät roskiin, kun pohjaan tuli reikä... Ja kaikki varmaan kuvasta voivat päätellä, että aitoja nää ei oo: ;) (eikä myöskään sopivan kokoisia...)

Taisin maksaa näistä joku vuosi sitten pari kolme euroa ja ei näitä ole ennen tätä vuotta paljoa käytettykään, mutta nyt tykästyin. Ärsyttävää läpsytystä pitävät, mutta muuten mukavat ja helpot. Ei näistä sen kummempaa sanottavaa.

Reinot aka reiskat. Jouluna 2007 nämä muistaakseni sain, kun olin ihaillut näiti pitkään. Reinot on tyylikkäät;) Ja Ainot ei todellakaan ole mun tyyliä, yyh. Mummun jalassa ne näyttää hyviltä, ei mun. Rakastan muutenkin, mutta äidiltä saadulla lahjalla on myön tunne arvoa..

Nää on ihan mukavat jalassa, vaikkamuuten melkoiset hirvitykset ovatkin. Mutta poiskaan en heitä, sillä jo edesmenneeltä mummultani nämä sain... tunnearvoa siis näilläkin. Ja onhan näitä käytetty niin koulussa, kuin kaupassakin niinä päivinä, kun ei oma ulkomuoto voisi millään muotoa enää vähempää kiinnostaa. Kunhan van jotakin on jaloissa. Laadukkaat nämä kengät joka tapauksessa ovat, sitä ei käy kieltäminen, vaikka tyylikkyydessä pisteitä menetetäänkin.

Olkoon tämän postauksen viimeinen kenkäpari, mun treeni kengät. Nää on ihanat ja ilmavat. Pohjassakin tavallansa reiät ja materiaali on semmosta verkkomaista. Kevyet ja jalka hengittää. Inan isommat olisivat saaneet olla, mutta ei paljoa. Sain nämä äidiltä, kun olivat sille liian isot.

Mutta kaipa minun tarvitsisi mennä takaisin tuonne keittiöön, siis keittokomeroon ja tehdä jotakin niille pahuksen tiskeille.

Ei kommentteja: