7.6.2010

These boots are made for walking...

Kenkien kertomaa osa 4...

Otetaan tätä vanhempaa tuotantoa tähän hieman enemmän. Nämä maiharit ovat itseasiassa laskuvarjojääkärin hyppykengät, muistaakseni brittien. Jos joku paremmin tietää, niin korjatkoon virheeni. Ostin nämä loppukesästä 2005, suutari antoi tappotuomion viime vuonna, vai oliko se edellisenä. Kuvasta näkyy, että paljon käytetyt ovat, mutta mitä ei kuvasta näe, on se fakta, että pohjat ovat molemmat halki päkiöiden kohdasta. Mutta kun mä en vaan voi heittää näitä menemään. Parhaimmat kengät mitä mulla on ikinä ollut. Ja ovat kyllä hintansa takaisin tienanneet.

Nämä ovat myöskin vanhat kuin taivas ja nykyisin näitä tuleekin vähemmän käytettyä, mutta paljon on näitäkin jalassa pidetty. Muutamalla kympillä taisin nää aikoinan Prismasta tai City Marketista ostaa.

Ja pitäähän sitä tytöllä lenkkikengät olla. Niken lenkkarit on kyllä mukavia ja niin nämäkin. Muutamavuosi on näilläkin ikää, etten tosiaankaan ole mikään himo lenkkeilijä. :D

Anttilasta ovat nämä hankittu joitakin vuosia sitten. Ei paljoa pidetyt, sillä olin piiiitkään peeaa ja suurilla piti käyttää, kun korko alkoi ikävästi pyöriä.. aikaisemmin olin jo korkolapun käynyt vaihdattamassa. Suht mukavat jalassa, mutta ei näillä pitkiä matkoja kävellä... ei ainakaan yhteen ryskyyn.

Pari vuotta näilläkin ikää, mutta todella vähän jalassa pidetyt. Mutta olen näitä tainnut pitää jalassa tänä vuonna enemmän kuin muina vuosina yhteensä. Me likes.

Tässä on taas kengät jotka olen kaverilta ostanut... Tai no vaihtanut. Kaverille sopi paremmin mun electrat ja mulle nää. :D Paljon olen jalassa pitänyt, mutta valitettavasti vieläkin pikkuvarpaat ovat kovilla ja vesikellot niin usein tuleekin. Sukat ovat aika buenot estämään niitä... ja laaastarit. Rakastan. Ja nää mahdollisesti lähtevätkin mukaani Lumoukseen.

Myöskin kaverilta ostetut, eri kaveri kuin edelliset. :) Olenkin naureskellut, että eihän 24 vuotias osaa nauhakenkiä käyttää vaan tarralenkkarit ne olla pitää. Yhdistä nämä yleensä leveälahkeisiin farkkuihin tai hameeseen kanssa säärystimien.

Mulla ja näillä kengillä on tällä hetkellä riitaa. Lensin aika kivulloisesti turvalleni näillä reilu viikko sitten. Kenkien vikahan se on, ei mun... tai sen etten katsonut eteeni. Mutta onhan nää hienot. Ja pohjaakin "vain" n. 11 cm tuolla kannan alla.

Viimeisenä, kaverin vika ostos, ja ehkä omakin. Kokeillessani nää tuntui hyvältä jalassa, mutta ovat kuitenkin inan liian pienet. Huoh. No ei aina voi voittaa.

Tässä siis olivat kenkäni ja ainahan niitä tulee lisää hankittua. Näidenkin kuvien ottamisen jälkeen hankin uudehkot kengät, mutta niistä kuvaa mahdollisesti myöhemmin, ehkä ei ollenkaan. Ne on enemmän semmoset syksyn ja talve ja alkukevään kengät.

Ei kommentteja: