11.5.2010

Näin sävel soi askelten...

Suutarit on mun sankareita. Omistan useita pareja kenkiä, suurimmassa osassa niistä on korkoa. Ja Suutari on mies/nainen joka pitää huolen, että voin koroillani keikkua vielä pitkään.

Viime perjantaina, kun olin siipi maassa, mikään ei piristänyt... paitsi käynti suutarilla. Hän taikoi korkoni taas ehjäksi ja nyt mulla on nätit ja ehjät kengät. Ihanaa, voiko nainen enempää toivoa? Voipa kai, mutta minä olen nyt onnellinen kenkineni. Suutari on taikuri. Tämä suutari alkaakin jo käydä tutuksi, sillä hänhän hoitaa kenkiäni... aika usein. Muutama tarvitsisi taas viedä, alkaa pohja irtoamaan. Tosin niihin riittää niititkin, itselläni ei vain sellaista masiinaa ole. Niittejä kylläkin.

Olen kai stereotyyppinen nainen, joka on aina kenkien perään. Ikinä niitä ei ole tarpeeksi. Aina tarvitaan lisää, ja sen lisäksi ei ole mitään päälle pantavaa vaikka vaatekaappi on kukkuroillaan vaatteita.

Ei kommentteja: