3.8.2009

3.8.

Kolmas kahdeksatta kuuta. Kaikkein tärkein tapahtumahan siis tänä päivänä on minun syntymäpäiväni, kokonaiset 24 vuotta tuli tänään täyteen aamusella. Niin kaksikymmentäneljä vuotta. Mitä minä olen tehnyt. Olen peruskoulusta todiksen saanut samoin lukiosta ja amiksen puolelta kauppakoulusta. Asiakaspalvelu merkonomi. Mitä minä olen? Valtion elätti ja paljon muuta, mitä... siitä ei kaikin ajoin oikein ota selvää.

Mutta kolmas kahdeksatta tarkoittaa omalla kohdallani sitä, että varsinainen loppukesä on nyt käsillä. Loppulesä joka hiljalleen muuttuu alku syksyksi. Minulle syksy on kaikkein tärkein vuoden aika. Rakastan sitä koko pienestä sydämestäni. On niin kaunista katsella kuinka lehtien vihreys muuttuu tummemmaksi ja pian ne jo loistavat erivärisinä silmiemme ilona.

Jos keväällä mieleni tekee kaikenlaista uutta ja erilaista... syksy tuplaa kaiken. Syksyllä haluaa uusia vaatteita ja kävelyjä kirpakassa ilmassa. Syksyllä haluaa aloittaa alusta, kääntää uuden lehden jne.... Syksy on pian täällä. Ja sen kunniaksi loistaa bloginikin syksyn väreissä.

Ei kommentteja: