25.7.2009

Some Kind of Monster

Eilen oli aika veikeä päivä. Töihin kymmeneksi muistutaten lähinnä nukkuneen rukousta. No siinä sitten hiukan ennen yhtätoista Hobitti soittaa minulle, että mitenkä olis jos hän ja isä ostais mulle Sonisphereen lipun synttärilahjaksi. No totta kai minä suostuin. Onhan Metallica siellä pääesiintyjä ja fanikin olen ollut vain vaivaiset 13 vuotta. No, nyt mulla on lippu ja kohta suuntaamassa Poriin. Jumankauta!

Eilen oli Rauman Mustanpitsin yöt ja vettä tuli kuin aisaa, mutta markkina tunnelmaa oli siltikin. Ostin hatun ja upean viuhkan... ja pienellä pummilla sain myös ostettua ihanan violetin kauhahuivin. Mutta kusipäisiä ihmisiä ja peräänhuutelijoita on edelleen olemassa. Lapselliset paskat... onnistuvat aina pilaamaan toisen hyvän mielen.

Mutta nyt Rauman kautta Poria kohti.

Ei kommentteja: