16.2.2009

Addiktoituva luonteenlaatu

Minä olen addikti. Olen riippuvainen kahvista, huulirasvasta, kirjoista ja elokuvista ja netistä. Olen addiktoitunut facebookiin ja erinäisiin keskustelu foorumeihin. Hurahdan aina täysillä, turhia jarruttelematta. En olisi minä ellen niin tekisi, mutta joskus olisi hyvä jos saisi pidettyä pään kylmänä, mutta kun se ei nyt vain ole mun taipumuksia.

Siksi olenkin pelännyt aloittaa laihduttamaan, entä jos jäänkin siihen huonolla tavalla kiinni. Kaikki muu tuntuu luisuvan pois otteesta joten taketuisinko siihen ja yrittäisin hallita sitä ainoaa asiaa joka on mun hallinnassani, kehoani? Who knows.

Alexei Yagudin, 2002 Olympialaiset
Alexei Yagudin on venäläinen taitoluistelija ja mun hurahdukseni kohde numero uno tällä hetkellä... taitavat jakaa sijan facebookin kanssa.

Ei kommentteja: