7.12.2008

Netitönnä en voi lentää...

....vanki olen maan.

Ilman internettiä on hyvin vaikeaa olla. Luulin kykeneväni siihen helpostikin, mitä haittaa muutaman viikon viivytys? Let me tell you, mä hajoon aika pian. Olen nytkin äipällä ja ylläripylläri netissä. Ei sitä oikein tajua kuinka kiinni siisä onkaan ennenkuin joutuu olemaan kokonaan ilman. Voisin katsoa telkkaria, mitäköhän sieltä tulee? Katson telkku.comista...ai niin MULLA EI OO INTERNETTIÄ!!! Olen tässä sitten herätellyt henkinn taka-alalle painunutta harrastustani. Lukemista. Lukeminen used to be so much fun. Mutta sitten sekin jäi. En ole lukenut viimeisen kahden vuoden aikana läheskään niin paljon kun joskus luin per kuukausi. On se aika ikävää, mutta netti vain vei niin paljon ajasta pois. Se oli pakoa todellisuudesta. Niin netti kuin kirjatkin.

Nyt olen taasen löytänyt uuden pakoreitin. Luen kirjja kuninkaallisista, haen heistä tietoa. Ja minullehan kelpaa vain englannin kuninkaalliset. :D Olen oppinut pitämään jopa Prinssi Charlesista. Eihän hän mikään ruusu ole, mutta kukka kuitekin. Ja jos minua on kiehtonut kuninkaallisten elämä ennen,niin kyllä minua nämä nykyisetkin kiinnostavat. Kuninkaalliset on kiinnostavia. Tuntuu, että heidän elämäänsä mahtuu enemmän draama ja tragediaa kuin tavallisen pulliaisen elämään voisi ikinä kuulua. Se vain ei anna meille oikeutta arvostella heitä... vaikka näin tapahtuu.. ja se on loppujen lopuksi hauskaakin. Kunhan pilkka ei osu omaan nilkkaan. Mutta kaipa neiti unenruhtinaan on nyt kadottava taasen määrittelemättömäksi ajaksi ja päästää äidin kihlattu asentamaan tota tulostin/monitoimi härpälettä.

2 kommenttia:

Jeanne blah Boheme kirjoitti...

Hm.. Pakon sanelema netittömyys on ahdistavaa.. Sun pitäis poukata tänne Lolitan luokse, mä kun en taan ehdi nettiin juuri ikinä, öh. oO

x hali x

Pelaajatar kirjoitti...

aaww boku no tomodachi!!! i feel you sister!! mää hypin seinille jo kolmen päivän netittömyydest T_T tein lähes kuolemaa kun Matwix numero1 hajosi. kviik.
kyl se siitä, soot kirjastossa töissäki, lainaat 50 kirjaa ja keskityt niihin kruunupäihin ;)