28.2.2014

(Zombie) Virus

Ei en tullut takaisin blogiini puhumaan zombeista, vaikka oishan ne mielenkiintoisempia kuin mun elämäni. Viime vuonna olen viimeksi täällä ollut, mutta vain kerran kaksi. En edes muista mistä puhuin, valitin varmaan elämän tylsyyttä ja yksitoikkoisuutta. No eipä tämä juuri muuta ole tämäkään teksti. Feel free to leave. Joka tapauksessa viimeisen postauksen jälkeen on tapahtunut kaikenlaista. -olin töissä melkein puoli vuotta, hurraa. -sain kuin sainkin opinnäytetyöni valmiiksi ja valmistuin joulukuussa 2013, hurraa myös sille -sain laihdutettua kakskyt kiloa ja lihoin takaisin melkein 15. Not cool! Nii, kaikenlaista. Tai ainakin kolme asiaa. Miksi edes pidän blogia, kun en edes kirjoita sinne kuin kerran vuodessa? Miksi pidän blogia, kun ei mulla ole ikinä mitään sanottavaa? Miksi pidän blogia, kun ei mulle koskaan tapahdu mitään raportoitavaa?... en pukeudu mitenkään niin, että siitä voisi raportoida. Uuuh vedin housut jalkaani, uuh. Ne on musta ja lököt uu uu uu. Vittu joo. No juu, tottakai luen sen tyyppisiä blogeja, en vain itse osaa niin kirjoittaa. Ja sitä päaitsi, työttömyys on kuin virus, joka leviää, tartuttaa vähänkin aktiiviset ihmiset ja tervetuloa apatia.

Ei kommentteja: