24.10.2011

Hey little sister what have you done?

Olen jossain määrin hullu ellette ole jo asiaa huomanneet. Molemmat pikkusiskoistani ovat halunneet luokseni yöksi jo pidemmän aikaa. Nyt annoin nuoremmalle luvan. Kirosin kyllä itseäni jonkin aikaa. Miten minä osaisin 11 vuotiasta viihdyttää... en ole siinä muutenkaan kovin hyvä. Mulla on omat kaavani joihin olen totaalisesti kangistunut.

No asiat ovat kuitenkin menneet hyvin. Hain heppahullun luokseni eilen kello 16 korvilla ja käytiin kaupassa hakemassa mässyä. Tietenkin unohdettiin ottaa laukku mukaan joten eikun takaisin. Tänne kun päästiin niin painuttiin äipän luo syömään ja sitten luokseni meikkaamaan. Heppahullu ehdottomasti halusi... no aika pelottavaa jälkeä siitä syntyikin, onneksi on kunnon aineet pärstän pesuun. ;) Katottiin muutama elokuvakin. Labyrinth oli pakko Heppahullulle näyttää, sitten olikin vuorossa Prinsessa päiväkirjat 1 & 2. Viimeinen lopettiin vasta tänään, kun väsy iski molempiin kesken leffan. Bridget Jones teki myös päivän työn seurassamme.

Nyt onkin ollut laiskottelua ja netissä surffailua. Pitäisi heppahullu vielä syöttää, ettei sokerit mene liian alas ja sitten kiikuttaa se himaan. Sitten joudunkin jo itse duuniin. Illalla mikä ihana hiljaisuus. :D Paskanakki tässä kaikessa on se, että pitää nyt ottaa luokseni se toinenkin pikkusisko Vampyyrifriikki. Tosin tämän loman aikana ei pysty! Ehkä joululomalla...

Listaa riittää tänä(kin) vuonna:
-tatuointi 29.10
-pyykinpesua
-äidin laskulaatikon siivous
-koiran ulkoilutusta, tosin koira ei ole oma...

Jä mä väitin olevani liian kiireinen tehdessäni en mitään.

Ei kommentteja: