4.9.2010

Sitä tekee vähän kaikenlaista...

...kun on perse auki niin, että sieluun tuulee.

Tahdon tatuoinnin, Mötley Crüe tatuoinnin. Olen miettinyt sitä pitkään ja hartaasti. Tahdon sellaisen, olen päättänyt millaisen otan ja minne, milloin on auki, riippuvainen täysin tatuoitsijasta ja omista rahavaroistani. Minulla olisi ihan vitun hyvin pullat uunissa rahallisesti, ellen tuota tatuointia haluaisi, mutta kun haluan. Kunhan tatuoitisja ensin saa pähkäiltyä arvion hinnassta ja suunniteltua sen tatuoinnin... sitten pitää vain ne rahat jostakin kaapia. Olen palauttanut pulloja, kerännyt kadulta ihmisiltä pudonneita senttejä, sillä ei ole väliä kuinka vähän viisi senttiä on jollekin, mulle se saattaa olla se ratkaiseva osa palapeliä. Olen katsellut omistamaani tavara määrää sillä silmällä, että mitä voisi myydä, ostaisiko joku niitä? Kirpputorille en voi mitään viedä, sillä loosivuokrat ovat tähtitieteelliset, huuto.net olisi ainoa vaihtoehtoni... mutta ostaisiko kukaan tavaroitani? Mistä sen tietää... paljon on vain asioita josta en voisi kuvitella luopuvani. *huokaus*

Ei kommentteja: