11.8.2010

Merry-Go-Round

Ajatukset juoksee omia ratojaan päässä, kehää kuin kuin kiimaiset hiiret. Aina vain entä jos... Eipä pään sisäinen maailmani ole mihinköön päivässä muuttunut. Omat demoninsa kullakin, joskus ne on vain helppo pitää piilossa, joskus taas... Niitä om vain niin helppo kuunnella... uskoa, nehän tietää kaikem, aina.

Aina välillä ne voi unohtaa, kuten tänään, ihan vain muutamaksi tunniksi. Olin poissa kotoa, ihmisten ilmoilla, olin hymyilevä ja huumorin tajuinen. Minulla on charmia vaikka muille jakaa, mutta tosiasiassa se on vain kuorta, suojamuuri, jonka taakse piiloutua.


Nobody would believe the shit that happens inside my head, it's haunted.
Now I've come down from the drugs
it seems like a sick play that I saw in a theater somewhere.
Thirty minutes ago, I could've killed someone.
Or better yet, myself. 

(Sixx A.M. X-Mas in Hell)


Ehkä joskus pääsen näistä eroon, niistä jotka kertovat minulle, etten ole minkään arvoinen, etten ansaitse olla täällä, en ansaitse mitään...

1 kommentti:

Calgori kirjoitti...

Ainakin mulle olet tärkeä. Muista se <3

btw. kuten asia tänään tuli todistettua! <3