29.10.2009

kerrankos sitä....

Kerrankos sitä päästä kuuluu hassuja ääniä. Olen taasen mennyt ympäri huushollia pää kolmantena jalkana. Ehkä se ei ole mikään uutinen saati blogimaailman ihmeellisen asia, mutta sitä kuitenkin tapahtuu yllättävän harvoin.

Eilen imuroin ja siivoskelin hieman, sillä sain uuden nojatuolin... mulle uuden siis. Se oli uusi joskus kauan kauan sitten, sillä mummu osti sen ja sitten se oli vuosia meillä äidin luona ja nyt minä sain sen. Sen kaverit on jo kauan sitten kuolleet ja pois viety. Sohva ja toinen tuoli hajosivat jo kauan sitten. Minä rikoin tuolin ja veli sohvan... isoja kun kumpainenkin ollaan niin vahinkoja tapahtuu. Mutta m inä sain viimeisen viikingin itselleni. :D

Pyykkiä olen myös pessyt ja lisää tarvitsisi pestä. Autoa olen menossa siivoamaan. Siitä voisi melkein vetää rastin seinään sillä onko siitä jo puolitoista vuotta kun viimeksi olen autoani puunannut?

Ei kommentteja: