29.7.2009

Get a haicut and get a real job...

Töissä istuksin ja tylsistyn. Mieluummin olisin kotona hyvän kirjan kanssa, but beggars can't be choosers. Mulla on kuukausi tätä kirjaston pestiä jäljellä, mitä sitten, tiedä en. Jospa jostain irtoaisi koulu paikka... jämä palana, kiintiö gootti pitää olla joka koulussa eikö niin? Whi knows what life brings. Sillä on tapana yllättää, miellyttävästi tai ei niin kovin miellyttävästi, mutta aina se niin tekee.

Olen siis nyt neljättä viikko keikkatyöläisenä kotikyläni kirjastossa, josta tuli vuodenvaihteessa osa kaupunkia. Sitä kaupunkia jonka pääkirjastossa olen tylskennellyt 10 kuukautta. Viime syyskuun lopusta siis. Ja vaikka välillä todellakin tökkii, niin pääasiallisesti olen töihin mielelläni mennyt. Täällä kotikyläni pienen pienessä kirjastossa on vain omat hämäryytensä. Kaikki tuntevat minut tai tietävät ja olettavat, että minäkin tunnen heidät. Rasittavaa! Mutta jotenkin niin kotoista. Tänne olisi vieä tarkoitus tulla 5 päivänä ja sitten tämä lysti tässä omassa kirjastossa on ohi. Nooh nautitaan hermolomasta kun vielä voidaan. ;)

Ja tuntuu niin hyvältä huomata, että ihmiset lainaavat juuri minun lempikirjojani tai minun lempi bändistäni kertovia kirjoja.

Kirjasto avaa ovet lukemattomiin maaiomoihin... vai oliko se Suomalainen...

Ei kommentteja: